بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران




به گزارش پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی،شاعر جوان بهمئی در رثای شهادت شهید جواد ویسی قطعه شعری سرود .

متن شعر:

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ؟

چگونه شرح دهم ای شهید،رقص رفتنت را

گریه خونین مادرت را

چگونه شرح دهم

شعله های قلب خواهرت را

شکستن کمر، قصه برادرت را

یوسف پدر!

می روی به سمت بی نهایت فراق

و خانه ام در حصار حزن

نه،

بهمئی،سرزمین من ایران

به سوگ و درد و ماتمت نشسته اند

و قطره قطره خون تو بیمه می کند

خواب راحت زنان و کودکان من

تو رفتی و تفنگ تو بر روی دوش من

به سنگر شهادت و خدا می روم

صدای ضجه خواهرت و مادرت به گوش من

می روم به سمت قله،پرچمت به دست من

درود ای برادرم

خداحافظ ای برادرم

شاعر:اکبر دهبان نژادیان

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی