بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی:شهرستان بهمئی سرزمین برف و آفتاب است که نیمه آفتاب آن بیشتر به چشم آمده است؛با ما باشید تا در این گزارش نیمه برفی آن را نیز بشناسید.

شهرستان بهمئی سرشار از جاذبه های طبیعی است که تا انسان خود از نزدیک آنها را نبیند باور ندارد که این جاذبه ها مربوط به یک شهرستان گرمسیری است.

 

تصاویر زیر مربط به سه منطقه زیبا و توریستی شهرستان بهمئی است که مناظری چشم نواز از طبیعت زمستانی را میهمان چشمان شما مخاطبین عزیز نموده است.

 

تصاویر اول مربوط به طبیعت زیبای برفی تنگ ماغر شهرستان بهمئی است :

 

 

 

 

تصاویر بخش دوم مربوط به منطقه توریستی و بکر ریزک بهمئی است که علاوه بر پوشش گیاهی و جنگلی زیبا،حیوانات وحشی متفاوتی همچون پلنگ،گرگ،خرس و گراز زندگی می کنند که در یکی از تصاویر گله ای از گرازهای  این منطقه به تصویر کشیده شد.

 

این منطقه به خاطر محیطی کوهستانی ،برفی و منحصر به فرد پذیرای تیم های متعدد کوهنوردی و گردشگران استانهای همجوار می باشد.

 

 

طبیعت تنگ سولک در زمستان نیز مانند آثار باستانی و فرهنگی آن چشم نواز و دل انگیز است:

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی