بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مشاغل نو در شهرستان بهمئی دستپخت تدبیر بنفش

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ق.ظ

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی:مشاغل زیادی از ابتدای دولت جدید در شهرستان بهمئی ایجاد شد که ما تنها موفق به کشف یک مورد از آنها شدیم .

از ابتدای دولت تدبیر و امید مردم شهرستان بهمئی مشاغل جدیدی یافتند که در تاریخ شهرستان سابقه نداشت.

 

یکی از این مشاغل که بلافاصله با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ایجاد شد،جمع آوری کارتن و آهن آلات سطل آشغال های درون شهر لیکک است که روز به روز بر تعداد شاغلین در این حرفه افزوده می شود.

 

راستی دیدم با وجود این همه بیکار، هنوز نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 20درصد نگذشت و استان ما هنوز رکوردشو از 18درصد بالاتر نبرد،نگو مشاغلی هست که ایجاد شدند اما دولت نمی خواد با افشای اونا ریاکاری کنه.

 

مثل همین شغل همشهریان بنده در شهر لیکک،البته این یه مورده که ما کشف کردیم،خب کشف مابقی مشاغل نو با کارشناسان مربوطه که معتقدند نباید به بهانه ریا شدن خدماتو به مردم نگی.

 

 

انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
از دیار بهمئی

اشتغال

بهمئی

تدبیر

نظرات  (۱)

با سلام  ممنون از به روز رسانی و بلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی