بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی :با توجه به جایگاه ویژه مجلس خبرگان رهبری،ملت بصیر اجازه جولان سیاست زده ها را در این عرصه نمی دهد.

عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری بوستانی از علمای طراز اول کشور است که از ابتدای شکل گیری تاکنون این بوستان هر روز سرسبز تر و با نشاط تر می شود.

 

هر عضو مجلس خبرگان رهبری به مثابه یک دسته گل در این بوستان است که یک خطه از ملت سرافراز و بصیر ایران از بین گلستان کاندیداهای این انتخابات گلچین نموده و به این بوستان هدیه دادند.

 

اعضای خبرگان رهبری هر کدام عالمانی وارسته و مجتهدانی بصیر،شخصیت های علمی،معنوی، مردمی و از همه مهم تر انتخابی توسط آحاد ملت با سلایق متفاوت هستند که نقش و تاثیر .جود هر کدام از آنها در سرنوشت مملکت هیچ شکی نیست .

 

نباید جایگاه خبرگان رهبری فراموش شود و یا مورد غفلت قرار گیرد؛ حرمت این جایگاه به این است که هم خود ذاتاً دارای احترام بوده و هم به‏ لحاظ مأموریت و رسالت قانونی که دارد، دارای عظمت و جایگاه رفیعی است.

 

به‏ همین خاطر حفظ حرمت مجلس خبرگان از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است و شورای نگهبان نیز طبق قانون نسبت به گزینش و احراز صلاحیت کاندیداهای این جایگاه رفیع با حساسیت بیشتری برخورد می کند.

 

نباید افراد یا جریانهای سیاسی خاصی  به‏ خاطر منافع فردی ،حزبی یا گروهی شأن این جایگاه را زیر سوال ببرند و به یکی از کلیدی ترین جایگاه های قانونی جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند .

 

سخن آخر اینکه دخیل کردن تسویه حساب های حزبی و جناحی و یا حتی فردی در عرصه خبرگان رهبری مذموم بوده و حرمت شکنان این جایگاه نه تنها قیامت خود را تباه می کنند، بلکه نزد مردم هم پایگاه اجتماعی ندارند،چرا که به سخره گرفتن این جایگاه توهین به مقدسات ودهن کجی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.


انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی