بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی:زوج جوان بهمئی در حرکتی زیبا و معنوی زندگی ساده و بی آلایش خود را در جوار امامزاده بابا احمد بهمئی آغاز کردند و نشان دادند همیشه برای شروع یک امر خیر نباید نصیحت کرد ،بلکه یکبار باید از خودمان شروع کنیم.

زوج جوان بهمئی همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در حرکتی معنوی مراسم عقد و آغاز زندگی مشترک خود را در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده بابا احمد (ع)شهرستان بهمئی شروع کردند.

 

سعید انصاری و اعظم تقی زاده عصر امروز در مراسمی بسیار ساده و بدون آلایش و با حضور چند تن از مردم روستای بابا احمد زندگی مشترک خود را آغاز نمودند.

 

این زوج جوان هدف از این تصمیم خود را عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در امر ازدواج آسان و ترویج این فرهنگ در جامعه عنوان کردند.

 

این جشن در قالب طرح پیوند آسمانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی و با همیاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، نمایندگی بهمئی برگزار شد.

 

حاج عبدالصالح جهاندیده یکی از خیرین شهرستان بهمئی 5میلیون ریال به این زوج جوان اهدا کرد و هیئت امنای امامزاده بابا احمد(ع) نیز 2 میلیون ریال به عنوان تبرک از آستان مقدس امامزاده به این زوج جوان اهدا کردند.

 

خانم خدیجه طنازی،مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها نمایندگی بهمئی با اعلام پرداخت جهیزیه کامل به این زوج جوان توسط این نهاد خیریه ،گفت: برنامه ماه عسل در قالب سفر 4 روز اقامت در مشهد مقدس جهت زیارت حرم رضوی با تقبل هزینه رفت و برگشت ، اسکان و غذا توسط موسسه خیریه نیز به این زوج جوان اهدا می شود.

 

این زوج جوان تصمیم گرفتند بعد از سفر به مشهد مقدس به عنوان ماه عسل ،مستقیما به خانه بخت بروند و از برگزاری مراسم دیگر خودداری کنند.

 

فرماندار بهمئی در این مراسم با تشکر از این زوج جوان که تصیم به ازدواج آسان گرفتند ،گفت:الان بیشتر موانع ازدواج در جامعه همین سخت گیری های مراسم ازدواج می باشد که با تقدیر از این زوج جوان انتظار داریم دیگران نیز از آنها الگو بگیرند.

 

سلطانعلی رحمانی در این مراسم هزینه کامل سفر زیارتی به بی بی حکیمه (س) را برای این زوج جوان به عنوان هدیه متقبل شد.


دیدید می شود به همین راحتی الگو شد اما گاهی نوبت به ما که می رسد یادمان می رود که می شود و گاهی نوبت دیگران که باشد تازه زخم زبان ها شروع می شوند.

اما این زوج خوشبخت از خودشان شروع کردند. و امروز الگوی زوج های فردا شدند.

مجردها بسم الله
این گوی این هم میدان

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی