بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

بهمئی ها

پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پاتوق وبلاگ نویسان بهمئی:تلاش هیئت های اقتصادی غرب برای ورود به ایران راه نفوذ اقتصادی دشمن به ایران بوده و امروز برگزاری یک ارکستر آلمانی در ایران نشان می دهد که پروژه نفوذ دشمن به کشور مان در زمینه فرهنگی نیز کلید خورده است.

بعد از تلاش های زیاد غربی ها از فرصت پیش آمده در روند کنونی مذاکرات،حال صهیونیسم به عنوان دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران به دنبال نفوذ به ایران است که این بار دست شیطانی خود را از آلمان و با پروژه نفوذ «دانیل بارن‌بویم»،رهبر ارکستر فیلارمونیک دارای تابعیت اسرائیلی به سمت ایران دراز کرد که در حال حاضر با هوشیاری ایران اجازه این ورود داده نشد.

 

ایرانیان به همان میزان که از رژیم غاصب صهیونیستی نفرت دارند،هنوز داغ سلاح های شیمایی آلمان در جنگ تحمیلی را فراموش نکردند و همچنان آلمان را جنایتکار جنگی می دانند و از سران این کشور متنفرند.

 

دانیل بارن‌بویم قصد داشت شخصیت سگ گربه را در ایران بازی کند ،غاقل از اینکه بچه های ایران هم این شخصیت را می شناسند .

کاریکاتور:

 

کاریکاتور,دست, شخصیت ,سگ - گربه, نفوذ فرهنگی ,دشمن ,ایران
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
از دیار بهمئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی